donderdag 4 februari 2010

Pod- & Screencasts

Pod- noch screencasts kunnen me bekoren. Al spelend op het net blijf ik heel af en toe wel eens hangen bij een podcast, maar ik zou het niet kunnen opbrengen gericht podcasts te zoeken of bij te houden. Voor de Bib kan ik me wel voorstellen dat vnl. Screencasts handig en interessant kunnen zijn voor de gebruiker (vb. van Gent en Kortrijk), maar dit lijkt me niet prioritair. Eens de website, Librarything, e-zine, FB & NL, ev. Twitter, Flickr, Blog volledig op punt staan kunnen we mss wel overwegen om ook werk te maken van screencasts. Het lijkt me vooral tijdrovend een screencast te maken.

1 opmerking:

  1. Als je tijd hebt, kun je misschien toch eens proberen om een screencast te maken, en dan kijken hoeveel tijd erin kruipt.
    Beter dan screencasts te 'moeten' maken, is natuurlijk in de eerste plaats ervoor zorgen dat alles zo gebruiksvriendelijk mogelijk werkt.
    Desalniettemin lijkt instructie (face-to-face of via elektronische weg) me heel belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen