maandag 1 februari 2010

Google Docs

Ik heb zonet als oefening een mogelijk jaaroverzicht met activiteiten in de Bib van Sint-Niklaas aangemaakt via Google Docs en gedeeld met jullie. Het is verre van volledig.
Ik had op voorhand nog nooit van Google Docs gehoord, maar ik zie zeker onmiddellijke voordelen voor eigen gebruik (niet meer het probleem van de USB stick vergeten op werk of thuis) en in de bib (leners de weg wijzen naar Google docs, info delen en aanvullen onder collega's). Ik denk dan ook dat dit een van de "dingen" is die ik zelf zeker zal blijven gebruiken in de toekomst!

Het document vind je op volgende link

1 opmerking:

  1. Dag Goedele, ik krijg je document niet te zien, geen toestemming. Geen probleem hoor als je het niet publiek wil delen of slechts met enkele collega's, anders eens kijken achter het knopje 'Delen', of bij problemen op de forums van www.evspw.be. Groetjes, Eva

    BeantwoordenVerwijderen